Zákaznická podpora:info@elektro-kvart.cz

Poškozená zásilka

Postup pro reklamaci poškozené zásilky

Zásilka se při převozu může poškodit. V takovémto případě prosím postupujte dle pokynů níže:

Pokud je poškozený obal zásilky

  • Při převzetí si překontrolujte stav zásilky (neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice, správný počet kusů).
  • Je li zásilka neúplná nebo poškozená, zásilku nepřebírejte a do předávacího protokolu spolu s dopravcem zaznamenejte důvod nepřevzetí.
  • Pokud poškozenou zásilku od přepravce převezmete, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce nebo škodním protokolu dopravce.
  • Neúplnou nebo poškozenou zásilku doporučujeme neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@elektro-kvart.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a ten bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem na tutéž adresu.
  • Je li to možné, připojte fotografie poškozené zásilky.
  • Nebude li při převzetí poškozené, neúplné zásilky kupujícím sepsán škodní protokol s dopravcem, považuje se zásilka za doručenou bez poškození a v pořádku. Na pozdější reklamace ohledně poškození obalu nebo neúplnosti zásilky nebude brán zřetel.
  • Podnikatel je povinen prohlédnout zboží podle možnosti co nejdříve po převzetí zboží, nejdéle však do 24 hodin od převzetí s výjimkou případů, kdy zboží bylo předvedeno na prodejně a případné poškození zboží uplatnit u prodávajícího do 24 hod. od převzetí zboží.

Pokud je poškozené zboží, ale obal je neporušený

  • Zjistíte li po rozbalení, že výrobek jeví známky poškození, výrobek nezapojujte a nepoužívejte.
  • V případě známek užití a opotřebení výrobku nebude žádosti na vrácení peněz či výměně výrobku vyhoveno.
  • Poškození je nutné viditelně nafotit a zaslat fotografie a kopii dokladu o koupi na email: info@elektro-kvart.cz
  • Uveďte, zda byl či nebyl poškozen obal a zda li si přejete vrátit platbu nebo vyměnit výrobek.
  • V případě žádosti o vrácení peněz, uveďte do emailu i své číslo účtu.
  • V případě schválení výměny za nový výrobek, má kupující povinnost předat poškozený výrobek dopravci zabalený tak, aby nedošlo k dalšímu poškození, se všemi doklady a příslušenstvím, které zásilka obsahovala. Zásilka musí být označena číslem objednávky. Pokud zásilka nebude označena číslem objednávky nebo nebude řádně zabalena, nebude převzata a kupující musí další poslání uhradit na vlastní náklady.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení