Zákaznická podpora:info@elektro-kvart.cz

Reklamace

 
Reklamace zboží
 
Reklamace zboží zakoupené prostřednictvím eshopu elektro-kvart.cz nebo v v prodejnách KVART elektro v Dolních Bojanovicích nebo Bzenci.
 
 
Postup při vyřízení reklamace výrobku.
 
Pokud Vám spotřebič zakoupený v našem eshopu přestal fungovat nebo se u něho objevila závada, využijte své zákonné možnosti dvouleté záruční doby a nechte si spotřebič zdarma posoudit a opravit.
Sepsali jsme zde všechny možnosti, jakým způsobem je možno reklamaci vyřídit.
 
Reklamace u autorizovaného servisu
 
Nejjednodušeji lze výrobek reklamovat u autorizovaného servisu výrobce. Seznam servisních středisek a postup jak lze výrobek reklamovat naleznete v dokumentaci přiložené k výrobku nebo přímo na záručním listu.
 Velké spotřebiče jako jsou automatické pračky, lednice, sporáky není nutné do servisu vozit ani odesílat. Telefonicky servisní středisko kontaktujte a domluvte se zde na termínu opravy spotřebiče servisním technikem u vás doma.
 Menší spotřebiče můžete do provozovny servisu zaslat nebo osobně zanést. Pokud budete výrobek do servisu zasílat, doporučujeme ho důkladně zabalit, nejlépe do originální krabice a zajistit jej zde tak, aby byl chráněn proti poškození při přepravě.
K výrobku nezapomeňte přiložit zaslat kopii nákupního dokladu (faktura), průvodní dopis s přesným popisem závady a vaše kontaktní informace, aby vás mohl servis vyrozumět o průběhu a ukončení opravy. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který je uložený pod článkem a je volně ke stažení. V případě, že jste při zakoupení výrobku obdrželi záruční list, jeho kopii také přiložte. Záruční list musí být potvrzený prodejcem.
 
Reklamace u prodejce KVART s.r.o.
 
Pokud ve vašem dosahu není nikde servisní středisko, je možnost se telefonicky spojit s prodejnou v Dolních Bojanovicích a požádat zde o zajištění opravy velkého spotřebiče servisním technikem u vás doma.
Při poruše spotřebiče menších rozměrů můžete výrobek přinést a nebo zaslat na adresu prodejny v Dolních Bojanovicích. Před zasláním je potřeba výrobek opatřit bezpečným obalem a zboží v něm zajistit pro transport. Nejlépe je použít původní obal (krabici) výrobku. Spotřebič zasílejte, prosím, vždy kompletní, tj. i s veškerým příslušenstvím, které bylo součástí balení výrobku (nepřikládejte to, co jste si sami dokoupili, např. propojovací kabely, které nebyly součástí výrobku apod.).
K výrobku nezapomeňte přiložit kopii nákupního dokladu (faktura), průvodní dopis s přesným popisem závady a vaše kontaktní informace, aby vás mohla naše firma vyrozumět o průběhu a ukončení opravy. Pro tyto účely můžete využít formulář pro popis reklamace, který najdete pod tímto článkem. V případě, že jste při zakoupení výrobku obdrželi záruční list, jeho kopii také přiložte. Záruční list musí být potvrzený prodejcem.
Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejdříve, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů od doručení výrobku k reklamaci (Zákon o ochraně spotřebitele)
 
 
Dokumenty ke stažení: